Det börjar dra ihop sig!

Då har dagen börjat dra ihop sig mot sängdags.

Malin ska iväg klockan halv fem imorgon bitti, för att följa med en god vän till en operation i Falköping.

Så jag får bli hemma med mina två barn imorgon.

Så morgondagen kommer att se ut som så att Alice åker till dagis mellan 8 och 13 på dagen.

Under tiden så ska jag och Lowe ha lite "far & son tid" tillsammans.

Funderar på att bege mig ner mot Team sportia där dom har klubbdagar denna vecka.

Måste köpa ett par fotbollsskor som jag lagt undan tills imorgon.

Utomhus säsongen startar ju den 24:e April, och ser verkligen fram emot detta.

Har allting i utrustningsväg förutom skor, så det får nog bli som så att köpa dom imorgon.

 

 

 

Tror att det är samma färg som dessa som jag lagt undan.

(För dom som kanske är "lite" intresserade iallafall)

;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0