Återfått medvetandet

God morgon, barnen drog upp mig ur sängen imorse och jag var väl inte riktigt vid medvetande just då.
Men nu har jag allt vaknat till liv och ska precis få igång braskaminen.
Värmen ifrån den går verkligen inte att jämföra med element, värmen från kaminen är mycket mer effektiv, och om inte annat mysigare med ljudet ifrån den när det knastrar om elden.

Idag blir det en lugn dag för framåt kvällen far jag iväg mot ett 10 timmars pass på jobbet igen.
Rätt småsegt att jobba över natten nu när det är vinter för man blir så fruktansvärt trött när det är mörkt hela tiden.
Blir annat när det är sommar med både ljus och värme utomhus.

Nu ska jag ta mig i kragen så vi får lite värme i kåken, sen blir det att leka slut på ungarna en liten stund. (Oftast jag som blir slut och ligger på golvet med två klättrande ungar på mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0