Äntligen pusta ut!

Hemkomna sedan ett litet tag tillbaka, och gud vad skönt måste jag säga.
Borta bra men hemma bäst, är det inte så man säger?
Skönt att åka hemifrån och slippa den vardagliga rutinen, men skönt att komma hem tillbaka till vardagen igen.

Men missförstå mig inte nu, det kanske låter som en ren pina att varit borta hos min mor, så har verkligen inte varit fallet.
Hon har lekt och lekt och lekt med barnen, så jag tror nog hon ligger som en padda i soffan ikväll. ;)
Hon tog hand om barnen så jag hann och städa ur bilen lite inför sommarn, och bara detta var en skön avlastning för min del.
Massage har jag också fått för min verk i axeln.
Så träningsverk har jag idag, men känner att det gjorde lite nytta också.
Bara att vänta ut värken och hoppas på det bästa, mer kan man väl inte göra i detta fallet verkar det som.

Nu sitter jag här och njuter av lugnet då barnen har hoppat till kojs.
Hockeyn visas på tv:n och jag följer maniskt matchen.
Är ett hängivet Färjestad fan annars, men eftersom dom har lyckats spela bort sin chans om SM-guld i år så får jag väl hålla på Lhc istället.
Skulle vara roligt om dom lyckas ta sig till final iallafall.



Kommentarer
Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa

Färjestad här me! :)

2010-04-09 @ 22:38:13
URL: http://hoppelajnen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0