Åter hemma igen

Då var fotbollsträningen avklarad för dagen.
Fick några onda känningar i min axel tidigare under gårdagen, och har smörjt in rikligt med tigerbalsam.
Axeln har då blivit bättre under korta perioder, men skulle nog övervägt att skippa dagens träning då det känns som det gick lite långt idag.
Värken har börjat klättra uppåt huvudet och ligger där med sin underbara irritation.
Blir lugnt en vecka nu så får vi se hur framtiden utvisar sig,skulle egentligen haft träning imorgon, men den skippar jag iallafall.
Skulle inte vara någon höjdare att skada sig så illa så säsongen blir förstörd nu när utomhusträningarna väntar runt hörnet.

Men nog om tråkigheter nu.
Imorgon ska jag packa in mina ungar i bilen och bege mig mot min mor, där har jag planerat att stanna över natten så Malin kan få lite lugn och ro här hemma.
Kan vara kul för barnen att umgås med sin farmor också.
Visserligen skönt för min del också då farmor gladeligen lägger all sin ork och energi på dom. :)
Så imorgon blir nog inte mycket bloggande för min del "tyvärr"

Men skriver ett par rader så fort jag kommer hemåt igen.

Kommentarer
Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa

aldrig skoj eller skönt med sån smärta... usch! testat lite starkare liniment? akupunktur?

hoppas ni får skoj hos din mor.



sv: ska lägga till dej på bloglovin på nytt med nya adressen.



iof har jag ganska bra flex på ordinarie arbetstider och både tanten o sonen kommer o hälsar på ibland utan problem. däremot i helgen så jobbade jag extra och då får man ju försöka ta de lite lugnt. :)



skoj o se att du är igång me bloggen igen!

må gott!

2010-04-06 @ 22:29:34
URL: http://hoppelajnen.se
Postat av: Purpelangel

Tigerbalsam är farligt. Ser mer eller mindre ut som en tomat varje gång jag har testat tigerbalsam ;-) Får sån allergisk reaktion. Men jag hade inte ont i övrigt. Haha.



Åhhh skulle oxå vilja att man och barn åkte bort över natten.

2010-04-07 @ 19:04:20
URL: http://purpelangel.blogspot.com
Postat av: Jenny ~Elvins mamma~

Kul att du har kommit igång att blogga igen:)

2010-04-08 @ 10:33:33
URL: http://jennyoelvin.blogg.se/
Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa

sv: jodå, man vaknade ju kan jag lugnt säga. :)



funkade det med massagen???

2010-04-08 @ 15:49:57
URL: http://hoppelajnen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0