Hemma

Idag har det hunnits med en massa farande.
Malin kom hem vid lunch då Erika var för sjuk för operation, och mer om detta orkar jag inte gå in på.
Iallafall måste jag säga att det var oerhört skönt när dörren öppnades och Malin klev in, aldrig roligt att spendera natten alldeles själv.
Iallafall så for vi iväg och hämtade Alice som planerat.
Föga förvånad blev jag när vi for ner allihopa till stan.
Så blev ett par timmar spenderade där, hämtade ut mina skor och blev ett par nya crocs till Alice.



(Här har ni bild på dom, "ni som är intresserade idag med." )

Efter hemkomst så blev det matlagning i högsta hugg, och gudars skymning vad gott det är att fylla upp buken lite. ;)

Resterande av dagen kommer att spenderas med två tjuriga ungar och ett trött fruga här hemma.
Blir sängdags för barnen tidigt idag pågrund av missade powernaps för deras del.
När dom små har somnat in så beger jag mig på fotbollsträning, och kommer att spendera en tid där.
Kanske dyker det upp ett sista inlägg för dagen efter detta. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0