Sammanfattning!

Tänkte skriva en liten sammanfattning om vad som hänt i min vardag sedan sist jag bloggade i min andra blogg.

Först och främst lyckades jag få en visstidsanställning på ett företag som är ganska välomtalat häromkring.
Pågrund av att dom ska lägga ner sin verksamhet här i Motala och sin större produktion till Usa, och sedan en massa andra delar av den till andra länder.
Men iallafall, skulle bara varit där i omkring två måndader men slutade med förlängningar hit och förlängningar dit.
Så blev iallafall kvar i 5 månader ungefär.
Men nu har jag gått hem därifrån iallafall.

Och under min anställning där så lyckades jag träffa en hel del folk.
En kille som gjorde intryck på mig, lyckades få med mig på fotbollsträning.
Och där har jag blivit kvar.
Så nu är man fotbollspelare i A-laget i ett litet lokalt lag häromkring.
Så jobbet måste jag säga förde med sig både bra och dåliga erfarenheter. :)
Oerhört skönt att få komma iväg och få röra på sig, och om inte annat få rensa tankarna ibland och  inte bara tänka på familjen hela tiden.

Jag har ju tidigare spelat fotboll i ungefär 12 år, men la tyvärr av med detta då jag blev 16 år och intresserad av andra saker än sport.
Så helt ny är jag ju inte inom detta.

Flyttat har vi också hunnit med.
Våran familj har stått i kö för en bottenlägenhet i över två år, och lyckades till slut efter mycket tjat och åter tjat halka in på ett bananskal till våran lägenhet.
Men den historien orkar jag inte gå in på, inte just nu iallafall.
Så nu bor vi i en bottenlägenhet, där vi trivs något fruktansvärt bra.
Ungarna är ute titt som tätt på tomten och yrar omkring som höns.
Alice är ute väldigt mycket, för hennes del kvittar det om det så skulle bli storm med full åskstyrka eller liknande.
Hon är ute och hoppar omkring på gräsmattan.

Det får väl vara nog för nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0