Fredag

Då har kvällen kommit, och vädret har slagit om från gråtrist med inslag av regn till en riktigt sommarlik kväll.
Men det känns som jag hunnit med det mesta idag trots vädret.
Var iväg och for runt lite i stan med Lowe och Malin förut och uträttade lite ärenden.
Varit hos min svägerska på födelsedagskalas och lekt med ungarna.
Så jag måste säga att jag är nöjd med dagens prestationer.

Nu sitter jag här ensam framför datorn.
Ungarna har lagt sig, och frugan är på middag med jobbet under kvällen.
Men jag är inte ledsen för det, det kan faktiskt vara skönt att vara ensam ibland och bara njuta av tystnaden och få styra sig själv lite som man vill.

Imorgon så ska jag ha årets första träningsmatch, tyvärr är den på grus, men man får passa på att ta dom chanserna som ges att få spela på storplan.
På söndag har vi också träningsmatch, men då på konstgräs, så då får jag ju också inviga dom nya fotbollsskorna. =)
Ska bli riktigt kul faktiskt.

Och till en punkt som jag vet att jag varit väldigt dålig på.
Bilder, jag ska lägga in ett par bilder imorgon.
Det ligger till som så att jag tar bilder med min telefon oftast och jag har ingen datakabel till den tyvärr.
Så det är väldigt svårt att få över dom till datorn.
Men det ska lösa sig på något vänster. =)

Trevlig fredag på er



Kommentarer
Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa

sv: tackar! :)

riktig massage SKA man ha träningsvärk efter. hehe!



det finns att köpa en "usb-grej" som gör att man kan "blåtanda" över bilder till datorn... köpte en sån till jobbet, skitsmidigt om man inte har en kabel. :)



lycka till på matchen imon!

2010-04-09 @ 22:38:00
URL: http://hoppelajnen.se
Postat av: Henrik Olsson

Ja, sladdarna mellan telefonen och datorn har en tendens att gå upp i rök. =/

2010-04-09 @ 23:47:37
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0