Vaken sedan länge

Kroppen har nog antagligen tagit stryk av att få jobba, för jag kan inte sova på mornarna och inte min son heller för den delen.
Han är som en väckarklocka vid sju på morgonen, men det kan väl kanske också vara en fördel för en annan, för då kastar man inte bort en hel dag.

När jag vaknade så satte jag mig som vanligt vid facebook en sväng för att titta, då hade jag fått meddelande om att vi har våran första träningsmatch imorgon.
Ska bli riktigt skoj, dock är den på grusplan men det får funka ändå. =)
Hoppas att axeln håller ihop bara.

Nu ska jag, Malin och Lowe bege oss mot affären en sväng medans Alice är på dagis.
Man får försöka fixa så mycket som möjligt när man kan här hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0