Måndag

Idag har varit en helt fantastiskt lugn dag.
Lämnade barnen på dagis och sen for jag iväg med min mor till vårdcentralen med hennes hemska förkylning.
Väl där fick hon utskrivet penecillin som de känns som man alltid får när man går in där nu för tiden.

Sen har jag bara suttit i soffan och njutit av det enorma lugn som varit hemma.
Suttit och drömt mig bort lite på hundar har jag ju även hunnit gjort, skulle verkligen vara mysigt med en i familjen, barnen älskar verkligen grannarnas hund så tror nog dom skulle tycka det vore lika kul som pappa.
Gäller bara att få mamman i familjen att förstå det också.

Men nu är barnen hemma igen och lugnet är slut.:)
Full rulle från start, det måste vara mina barns motto i livet.

Ska väl till att laga lite käk här hemma nu, men annars så blir det en lugn dag som efterliknar dom flesta i en småbarnsfamilj.


Kommentarer
Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa!

hund är najs, men mycket jobb i början. :)



sv: det är underbart med hus som har egen trädgård och "parkering". :) har ni renoverat nått eller ska?



ha en bra dag!

2011-01-25 @ 13:11:15
URL: http://hoppelajnen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0