Puhuu

Då var det en ny dag för pappan i huset här hemma.
En arbetsnatt avklarad och ännu en till ikväll. Sen är det ledigt ett tag framöver.
Det absolut värsta med att jobba så många timmar och på natten är hemresan, den tar ungefär 45 min en timma.
Och man känner verkligen tröttheten komma på vägen hem, man får nästan som slags hallucinationer, minsta lilla mörk fläck efter kanten ser ut som ett rådjur eller liknande, man kan få för sig att man ser något röra sig på vägen framför bilen.
Rent ut sagt det är otäckt.

Men nog om klagande nu tycker jag, jag har ju om inte annat ett jobb att åka till. Finns ju så många som tyvärr inte har det i dagens läge, så man får ta vara på det man har.

Ska snart till och laga mat här hemma så ungarna blir någorlunda lugna och glada, för nu är det inte annat än en massa skrik på dom tycker jag.
Så förhoppningsvis blir det bättre efter lite käk.

Hoppas ni andra har en bra helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0